Slovné frázy, kvôli ktorým pôsobíme trochu primitívnym dojmom

.


Niekedy sa na týmito spojeniami iba usmejeme a pomyslíme si , že ich používatelia nemajú ani predstavu o tom čo všetko skombinovali.

Už malé deti majú tendenciu vytvárať krásne novotvary- no v ich prípade je to roztomilé a patrí to k veku. Keď však človek v zrelom veku chce silou mocou používať cudzie výrazy a používa ich nesprávne- to už veru smiešne nie je.. Snaží sa robiť dojem vzdelanca, na ktorý jednoducho nemá.

Najhoršími slovnými frázami , ktoré sa používajú v zamestnaní, alebo v úvodnom pohovore s uchádzačom o zamestnanie sú tiet :

pracovníci


  • Všetko viem, všade som bol, všetko som už videl

  • Neviem, mali sme v škole  zlého učiteľa

  • Na čo mi je vedieť cudzí jazyk

  • Nedá sa to urobiť

  • Už je veľa hodín, nechce sa mi rozmýšľať

  • Je málo hodín, ešte nerozmýšľam

  • Načo robiť tieto zbytočné roboty

  • Nech to urobí niekto iný, prečo práve ja

  • Niet úlohy, ktorú ja nezvládnem

  • Nemá to ani firma XY , načo to máme mať my

  • Načo platiť za reklamu


Určite z práce poznáte ľudí lenivých, ktorým sa za ten svet nechce pohnúť ani zadkom, nieto ešte nebodaj rozumom. Vymýšľajú, filozofujú


  • prečo nie

  • prečo sa to nedá
  • .

  • čo všetko pre vykonanie práce nemajú


Keď však príde debata o výške platu- práve títo sú najiniciatívnejší, stávajú sa z nich v tejto chvíli prvotriedni majstri.

 

Druhou skupinou sú ľudia, ktorí ani nevedia, koľko toho ešte v živote nevedia. Pre nich platí ďalší extrém:

dělníci


  • raz dva sa to urobí

  • v čom je problém

  • načo odborníka, urobíme elektriku samy

  • načo žeriav 500 kg hádam zvládneme


Idú v duchu pravidla: Slepý kôň nepozná prekážky.

Ani jedna, ani druhá skupina nie je pre vedúceho pracovníka výhrou v lotérii. Musí sa ich ale naučiť spoznať a potom ich správne usmerňovať. Lebo nie každý človek je Edison a musíme ho jednoducho takého brať, aký je. Vychovávať, vzdelávať, upozorňovať a kontrolovať na každom mieste.

 

Slovné frázy, kvôli ktorým pôsobíme trochu primitívnym dojmom
5 (100%)2
.